torsdag den 2. juni 2011

Ismaskine - nogen anbefalinger


Billedet er lånt her


Jeg overvejer kraftigt for tiden om jeg skal købe mig en ismaskine. Jeg Ælsker Sorbet og kæresten is. Derfor kunne det jo være super fedt at kunne lave sin egen. Er der nogen der har erfaringer eller har hørt om en god en? Budgettet er ikke stort, da jeg i starten først lige vil prøve det af. Egentlig kan det jo slet ikke betale sig at lave sin egen is, men så ved man jo hvad der er i og man kan eksperimentere med at lave sjove og anderledes smagsvarianter; det tiltaler mig. Plus det faktum at man ALDRIG må gå ned på grej:)

Jeg har haft kig på denne her fra Phillips
Den er testvinder hos Politikken og prisen er omkring 600 danske spir, hvilket jeg finder meget passende.

Please byd ind med din viden:)


6 kommentarer:

Ungersvenden sagde ...

Hej

Jeg ved ikke noget, men er i samme situation som dig, så jeg er lige med på en kigger. :-)

- Ungersvenden

Linebinevaskemaskine sagde ...

Jeg er super glad for min Krups :) den har en skål der skal fryses og phillips'en har vist en disk der skal fryses.

Tante Grøn sagde ...

Line - kan det ikke være lidt et problem at skulle have (plads til) hele skålen i fryseren?

Malou Klidmoster sagde ...

Jeg har den der Philips - og er meget glad for den. Den har et fryseelement som ikke fylder ret meget i fryseren. Alle de andre jeg har stødt på skal man ha' hele skålen i fryseren - og det er bøvlet.

Tante Grøn sagde ...

Tak for tippet Malou

Tror også at det ender med at blive den, hvis det bliver;) Synes ikke lige budgettet er til en med kompressor eller hva det hedder:)
Synes du den er god nok til at mixe rundt og "få det hele med"?

/Tante Grøn

Morten, Gelateria.dk sagde ...

Hej Tante Grøn, m.fl.

Jeg er den glade ejer af Gelateria.dk, hvor vi sælger italienske ismaskiner.

De nævnte maskiner er alle gode til at prøve af, om det er noget med hjemmelavet is, men omvendt vil jeg sige, at jeg næsten dagligt taler med mennesker, som ønsker, at de havde sparet pengene til en billig maskine og så ofret noget mere og fået en kompressormaskine med det samme.

Rent prismæssigt er der naturligvis et spring, men det er faktisk muligt at få en kompressormaskine fra omkring kr. 2.000,-. Så det er måske en overvejelse værd ?

Vh. Morten, Gelateria.dk