tirsdag den 5. april 2011

Lovely - nu som røverkøb

 
Er navnet på den ene af de to parfumer som jeg holder mest af at dufte af:) Dreaming er den anden. Det er ikke nogle vildt kostbare parfumer (heldigvis)
Lovely er en af Sarah Jessica Parkers parfumer - lige det er jeg ikke så stolt af, men synes simpelthen bare den er så lækker let i duften.


Jeg var så heldig at Bilka i denne uge har 30 mL Lovely til den nette sum á 129,-. Normalprisen (indhentet fra Matas) er 240 altså har jeg sparet en go' hund på værd parfume. Det var nemlig så godt et tilbud at jeg snuppede 2 i min kurv. Elsker når der er godter på lager:)

2 kommentarer:

Miss A sagde ...

Hej Tante Grøn :)

Lovely er en dejlig duft, jeg har selv haft den i mange år. Jeg fik lige en ny i julegave, så jeg mangler ikke lige en ny. Men tak for tippet :)

De bedste hilsner fra
Anita
Liv og Mad

Tante Grøn sagde ...

Hej Anita

Jeg har også lige taget hul på en ny, men har altid på lager:) Synes ikke de tager skade, så længe der ikke er taget af dem. Godt jeg ikke er den eneste med hang til "Starfucker" duft;)

/Tante Grøn