lørdag den 2. april 2011

Forfriskende for fristende


 Ups! Det var åbenbart for fristende. Jeg har før været abonnent af Isabellas, men fik ikke rigtig læst bladet og det lå bare som en stressfaktor at de lå der og ikke var blevet læst;) Nu hænger jeg så på den igen. Da jeg så disse GreenGate kopper var jeg solgt og inden for to minutter var jeg igen i Isabelleas fold. Jeg har ikke modtaget lattekopperne endnu - men nøj hvor jeg glæder mig til at de dukker op.

Den anden dag modtog jeg det første magasin og der var en lille sød pose blandende ærteblomster med.



Må indrømme at jeg er fan af designet på hendes frøposer, det ser så hyggeligt og bonderomantisk ud med et lille nips af moderne:)

Spændende om jeg får læst bladet. Der er jo både lidt om bolig, mad og have - godt sagt hverdagsting, så burde jo være noget for mig.

2 kommentarer:

Miss A sagde ...

Hej Tante Grøn :)

Jeg kender det godt, nogen gange så bliver man bare så fristet, at man ikke kan lade være.

Jeg kom den anden dag forbi nogle røde hjerteformede muffinforme, jeg kunne simpelthen ikke gå forbi, jeg var bare nødt til at købe dem!

De bedste hilsner fra
Anita

Tante Grøn sagde ...

Det må være et veludviklet shoppegen og en pludselig trang til at bruge penge, der slår os ud Anita:)Plus alle de ting som står og keder sig helt alene rundt omkring - de må hellere komme med hjem...

Jeg glæder mig til at følge hvad du får ud af dine nye forme:)

/Tante Grøn