torsdag den 7. april 2011

Godmorgen

Udenfor ser det mig lidt vådt og trist ud! Jeg håber på at vejret bliver lidt mere solskinspræget i løbet af dagen.



Her er hvad jeg hygger med her til morgen (Møder nemlig først ved 9-tiden i dag, så skal køre om et splitsekund).

I koppen: Grøn te med mynte fra Kusmi
I det høje glas: Smoothie med jordbær, blåbær, banan og appelsinjuice
I glasset: Appelsinjuice

Brødene "Fiberstykker fra Urtekram" er henholdsvis med krydderost og brie med snackpeber.

Ha en fantastisk dag:)

Kusmi Grøn te med mynte

3 kommentarer:

Miss A sagde ...

Hej Tante Grøn :)

Det ser ud som en dejlig måde at starte dagen på :)

De bedste hilsner fra
Anita
Liv og Mad

Kathrine sagde ...

Yumyumyum, en god start på dagen! Hvordan ser dåsen på den kusmi ud, synes jeg ikke jeg har hørt om før? :-)

God torsdag!

Tante Grøn sagde ...

Tak for det begge to.

Trine, jeg har nu lagt et billede ind, af hvordan den ser ud, nederst i indlægget. Jeg har ikke dåsen, da jeg for at smage den blot købte 50 g i Magasin en dag jeg var derforbi, men den sku gerne se nogenlunde sådan ud:)