tirsdag den 5. april 2011

Isabella Smiths meloner;)

Da jeg nu var i Bilka, kom jeg også forbi noget Cottage Garden fra Isabella Smith med sweet melon.

 Shower Gelen har jeg ikke forsøgt mig med før, men den dufter lige så dejligt som cremen og jeg glæder mig til at prøve den af. Den bruger normalt Neutral eller Derma shower gel, så tror det her bliver lidt hen af luksus:)

Jeg har prøvet Håndcremen på arbejde da en kollega bruger den. Den dufter mildt af melon og er god til at suge ind i huden.

"Den bedste hånd- og neglebåndscreme, man kan få! Ikke bare virker den helende på flossede neglebånd og styrker neglene, den gør samtidig hænderne baby-bløde. Håndcremen er lavet med shea-butter og provitamin 5, og er helt uden parabener. " Isabella Smith

Bilka har i denne uge tilbud på forskellige af Isabellas produkter. Disse som har en normalpris på henholdsvis 99 kr. og 89 kr. Jeg fik dem i dag til 38,95 pr. stk.

Skulle måske ha købt lidt flere sæt - I ved sådan i stedet for en blomst?!

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Sikke noget fint emballage og god ide som værtindegave :-)

Mange hilsner
Birthe

Miss A sagde ...

Hej Tante Grøn :)

Øv, at jeg ikke så denne blog tidligere. Jeg har været i Bilka i dag, og jeg kunne helt sikkert godt bruge velduftende bodyshampoo og lotion til så billige penge.

De bedste hilsner fra
Anita
Liv og Mad

Tante Grøn sagde ...

Hej Anita.

Det er jeg ked af du ikke så - havde faktisk også mit hyre med at finde det. De havde sat det på en hylde helt nede ved gulvet i min Bilka.

Jeg tænker du også synes om duften når vi har samme smag med "Lovely"

Jeg vil i hvert fald godt anbefale cremen - bodyshampooen er endnu ikke testet.

/Tante Grøn

Miss A sagde ...

Hej igen :)

Bilka'en er desværre så langt væk, at jeg ikke kommer der igen forløbigt. Så der er de nok ikke på tilbud længere. ØV!!

De bedste hilsner fra
Anita
Liv og Mad

Tante Grøn sagde ...

Jeg kan se de har dem næste uge i Netto:)