mandag den 11. juni 2012

Once, twice, three times...a WINNER:)











Jeg ved simpelthen ikke hvad godt jeg har gjort universet, så heldig jeg er i blogland i øjeblikket. Nu må i altså ikke hade mig:) Men jeg må nu har jeg vundet endnu en giveaway, som i den 3. i denne UGE. Se de to andre her og her...  I feel lucky:)

Denne gang var det hos Mamma Mias Verden, hvor jeg var en af de 7 heldige vinder. Jeg måtte vælge mellem et sæt bordfolk fra Lucie Kaas og jeg har valgt Grøn Pige (mig - den lå jo lige til højrebenet til en Tante Grøn) og Håndværker Dreng (til min helt egen "har skruet hænderne godt på" Mand). Bordfolkene er yderst dekorative æggebægere lavet af håndmalet bøgetræ.

Tag et kig forbi Lucie Kaas og se alle de fine ting. Du kan her læse om hvad designvirksomheden står bag:)

Du skal, ikke at forglemme, endelig også kigge forbi Mamma Mias Verden, hvor hun ærligt fortæller om sin hverdag, inspirerer og kommer med kreative gaver til os læsere. Se fx de her madpakke-beskeder som hun har lavet. Det må da siges at være en god ide:)

Ingen kommentarer: