mandag den 30. april 2012

En dag med familieforøgelse

Og dermed nye titler til hele flokken, så jeg er blevet en stolt tante:) Kæresten er ud af en søskende flok på 5 og storesøsteren fik i formiddags en lille prinsesse, som vi har været inde at se her til aften og hvor var hun da skøn. Hun var fremme i skoen og kom tre uger før tid - det kom bag på alle...også moren og faren der vist ikke helt havde fået samlet alt babyudstyr sammen endnu. PYT jeg ved hun er mere end velkommen i alles hjerter:) Pointen er at det med barselsgave var der ikke helt styr på. Jeg har set de hersens Ammehuer, ellers babsehuer som jeg kalder dem. Sådan en havde jeg da fået strikket til baby, men i iveren i går fik jeg bare pakket den ind uden at tage et billede. Den ligner dog meget denne her som Liselotte har lavet.

Glæder mig allerede til næste gang vi skal se hende lillepigen.

Ellers har dagen gået med forberedelser til min bedre halvdels fødselsdag i morgen. Det er simpelthen heldig, at jeg har sådan en sød kæreste, så vi får lækkert vejr i morgen.

Ingen kommentarer: