fredag den 20. april 2012

Nyanskaffelser til havearbejdet


Så er der nye røjser til mig- jeg er altså bare meget mere til gummistøvler end til stilletter....eller måske hver ting til sin tid:) Måske bare mere praktisk anlagt?


Det kan godt være de ikke er nogen skønhed, men man går simpelthen bare så godt i dem:) Så jeg kommer helt klart til at rende meget rundt i mine nye Dunlop str. 37:)


Så fik jeg mig også lige en ny spade. Nemlig en staudespade. Staudespaden er udviklet til det specielle formål at dele stauder og andre planter med rodknolde. Spadens smalle blad gør den samtidig ideel til de fleste graveopgaver i haven. Jeg kalder den nu bare for en damespade:) Den er lettere at få i jorden og jeg render jo mest bare rundt og planter blomster - det er den bare perfekt til:)

God Weekend til dig:)

Ingen kommentarer: