torsdag den 26. maj 2011

TEST - Løgismose koldskål med vanilje og hyldeblomst


Det er jo lige før, jeg har kan i et helt testpanel med de her købekoldskål. For noget tid siden så jeg i go morgen Danmark en test af forskellige købe koldskål, hvor jeg åbenbart bare måtte smage vinderen.
Jeg var nu ikke videre imponeret, selvom det før er smagt være (læs: Kløver koldskål). Som kommentar til dette indlæg skrev MissMuffin, hun havde set Løgismose havde lavet denne koldskål med vanilje (GODT) og Hyldeblomst (MEGET GODT). Derfor måtte jeg også prøve den, hvilket betyder at jeg allerede nu har købt mig til mere koldskål end jeg har gjort de sidste 3 år:)



Som den arme forsøgskanin jeg jo er i tiden måtte jeg igang med at smage på sagerne:)
Det var faktisk bedre end forventet. Den smager faktisk af vanilje og hyldeblomt - ikke bare som en undertone. Hyldeblomst var dog lidt saftevandsagtig i det, men okay, hvad skal de lige ellers gøre. Konsistensen derimod var ikke min kop te. Det er som om der er en fedtet hinde der sætter sig i ganen efter de første par mundfulde, hvilket efter min mening ikke er særlig lækkert i længden. Jeg vil dog gi den 4 ud af 5 fordi den faktisk smager er noget og er bedre end Thieses som jeg gav 3 ud af 5.


Ingen kommentarer: