tirsdag den 4. oktober 2011

Min yndlings hudpleje

Er Origins - uden tvivl! Det der står øverst på min liste er funktionalitet og når det stemmer overens med naturlighed er jeg svært tilfreds:)

Lidt fakta fra Matas:
Siden Origins blev lanceret i 1990, har Origins skabt og udviklet virkningsfulde produkter til huden, kroppen og sindet baseret på naturens ingredienser og videnskabelig udvikling.

Origins produkter er

Formuleret med
  • Aktive og genskabende ingredienser af højeste kvalitet fra planter, jord og hav.
  • 100% naturlige, terapeutiske æteriske olier
Formuleret uden
  • Parabener
  • Phtalater
  • Petrolatum
  • Paraffin
  • Farvestoffer
  • Mineralske olier
  • PABA
  • Animalske ingredienser (undtagen honning og bivoks, taget uden at skade dyrelivet)
Origins langvarige forpligtelse til at beskytte jorden, dens ressourcer og alle levende væsener afspejles i deres naturbeskyttende og dyrevenlige handlinger. Origins produkter bliver fremstillet ved vindenergi for at formindske vores kulstoffodspor. Origins kartoner er fremstillet af 50% Forest Stewardship Council certificeret karton og 50% genbrugsfibre.

Det er altsammen sød musik i mine ører, så herunder følger mine favoritter:

Cleansing Milk, mild og effektiv
Treatment Lotion - skånsom, men effektiv og
man kan mærke den virker
Dagcremen - let og lækker
Natcreme - skøn sorbet konsistens
Never A Dull Moment, bruger jeg når
jeg har haft meget make-up på en aften,
da den vasker make-up bedre af
VitaZing -  giver udstråling. Er som en farvet dagcreme
da den indeholder mangosteen, der farver op,
når de får varme og "knuses" rundt med dine bevægelser.
Jeg har normal/kombineret hud, med tendens til mindre vulkanudbrud i panden og øverst på hagen. Efter jeg havde brugt denne serie, blot over en weekend kunne jeg allerede se en forandring i panden, som blev påbegyndende glat og strålende. Skønt! It's a keeper!

Hvilke hudplejeprodukter bruger du?

Ingen kommentarer: