tirsdag den 16. oktober 2012

Filmanbefaling - Sover Dolly på ryggen

 
 
I går var min veninde og jeg inde og se "Sover Dolly på ryggen". Den er vanvittig sjov og hylende morsom - hele salen var enig kunne jeg høre :) Og så ÆÆÆæælsker jeg bare Nikolaj Lie Kaas, hvis numse dog på en eller anden måde, bliver at skue lidt for mange gange i filmen - Don't Worry Be Happy (Det ved du hvad betyder når du har set den - eller hvis du allerede har set den).
Så er en grinetur noget for dig, så stik i bio og se den - jeg tør godt anbefale den.
 
 


Resume: kilde
I komedien 'Sover Dolly på ryggen?' har TV-værten Anne (Lene Maria Christensen) opgivet at finde en mand, som kan passe ind i hendes kontrollerede liv.

Anne vil egentlig gerne have et barn, og derfor får hun foretaget kunstig befrugtning - og så må drømmemanden komme til senere.

Men da hun alligevel bliver for nysgerrig efter at kende donorens identitet, finder hun frem til en adresse og møder hele to potentielle fædre: den tilsyneladende perfekte Rune (Casper Crump) og den kiksede Gordon Dennis (Nikolaj Lie Kaas).

 

Ingen kommentarer: