søndag den 17. juli 2011

Hvad dufter du af?

Nøj det er lang tid siden jeg har fået skrevet indlæg. Sikke noget, nå men bedre sent end aldrig.

Hvad dufter du af her til sommer? Jeg har fået duftelapperne op for disse to denne sommer



L’Imperatrice 3.
Dufter af saftige, eksotiske frugter og pink blomster som viger for en musket, appetitvækkende kropsnote. Der skrives om den:
Med karakteristisk dristighed afslører D&G en duft serie bestående af fem hypnotiserende dufte, der besvarer menneskets fundamentale spørgsmål: "Hvem er jeg? Hvem vil jeg gerne være?" Svaret må være "Den du ønsker at være"
Inspireret af det fascinerende Tarot-spil bærer hver flakon det navn og nummer, der er dens inspiration.

L’Imperatrice betyder vist Kejserinden eller stjernen - til det har jeg ingen yderligere kommentar:)
Chanel Cristalle Eau Verte er sammensat af aromaer fra magnolia, hvide blomster, jasmin, bergamot og siciliansk citron. Den er intens uden at være overvældende og stadig lækker frisk.


Ingen kommentarer: